μενού

Αρχική Γνωρίστε μας Η Ψιλή κουβέντα Τέχνες

Δευτέρα 27 Μαΐου 2019

Μια νύχτα με τη γιαγιά στον ουρανό- Χρυσούλα Λουλοπούλου


«Μια νύχτα με τη γιαγιά στον ουρανό»
Ποιος είπε ότι τα παραμύθια είναι φτιαγμένα μόνο για παιδιά;


Η ίδια έχω ζήσει από παιδί το «ταξίδι » στον ουρανό πολλών αγαπημένων, με πρώτους τους γονείς μου και έχω πολλές φρικτές εμπειρίες από λάθος χειρισμούς στο απόλυτο πένθος μου. Και σαν ενήλικας, αλλά περισσότερο σαν παιδί. 
Έμαθα ότι δεν είχα γονείς με τον πιο αψυχολόγητο τρόπο και γνώρισα τι σημαίνει η λέξη «θάνατος» στην τρυφερή ηλικία των μόλις τεσσάρων χρόνων με τέτοια άκαρδη αναφορά στο τραγικό της απώλειάς μου, που θα το θυμάμαι για πάντα με φρίκη.
Έτσι, οφείλω να πω ότι, ενώ το είχα καιρό στα χέρια μου αυτό το βιβλίο και μόνο που διάβασα το κείμενο στο οπισθόφυλλο, δεν αποφάσιζα να το ανοίξω και να διαβάσω την ιστορία… Με βαριά καρδιά, κάποια μέρα, σκέφτηκα ότι έπρεπε να το κάνω και ότι, βρε αδερφέ, τι είναι; «Ένα παραμύθι»…
Άρχισα, λοιπόν, δειλά- δειλά την ανάγνωση σαν παραμύθι, που όμως όσο προχωρούσα, άρχισε να με συναρπάζει απρόβλεπτα και στο τέλος με καθήλωσε όσο ένα διήγημα για μεγάλους.
Φράση- φράση μου δημιούργησε βαθιά συναισθήματα λυτρωτικά ακόμα και για μένα που είμαι ενήλικας, με εξέπληξε με την καθαρότητα του λόγου και με την πλούσια γνώση της ψυχολογίας. Τρυφερό, ειλικρινές, ευαίσθητο, αλλά συνάμα πραγματικό, προσγειωμένο ακόμα και στην φανταστική του πλευρά. Και τόσο ζωντανά το βιώνεις, ώστε αναρωτιέσαι, τελικά, αν πράγματι υπάρχει φανταστική πλευρά ή όλα είναι δυνατόν να συμβούν σε ένα παιδί;
Η γνώμη μου; Ένα παραμύθι που έπρεπε να υπάρχει πολύ πριν γραφτεί!
Ευχαριστώ που μου δόθηκε η ευκαιρία να το διαβάσω!



Εικονογράφηση: Βιβή Μαρκάτου


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ


Η Χρυσούλα Λουλοπούλου γεννήθηκε το 1962 και μεγάλωσε στη Δράμα. Έχει σπουδάσει Αγγλική Φιλολογία στο Α.Π.Θ. κι έχει εργαστεί στη Δημόσια και Ιδιωτική Εκπαίδευση επί 29 χρόνια.
Έχουν εκδοθεί δύο ποιητικές της συλλογές («Κόκκινος πίδακας» και «Δις εξαμαρτείν») και δύο μυθιστορήματά της («Η Πρώτη Ευγενική Αλήθεια» και «Ο ψίθυρος του Θεού στο αυτί μου»).
Έχει εκδοθεί το παραμύθι της «Το Πάσχα του Πέπερ», ενώ στο διαδίκτυο κυκλοφορούν για δωρεάν ανάγνωση,δύο παραμύθια της («Το δέντρο της αληθινής ευχής» και «Η πριγκίπισσα που δεν έτρωγε μελιτζάνες»).
Τα παραμύθια της έχουν μεταφραστεί στα Αγγλικά και στα Περσικά,τα δε ποιήματά της στα Ιταλικά.
Έγραψε κι ένα θεατρικό έργο,το «Αντίο μαμά».
Ζει στην Κατερίνη. Ασχολείται ερασιτεχνικά με το θέατρο και το τραγούδι.
Την έμπνευση για τα παραμυθάκια λέει πως την οφείλει στις δύο εγγονές της.

Για την ομάδα του Pearls n’ roses
Poli Miltou Συγγραφέας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Popular Posts